Klantervaringsonderzoek
We zijn benieuwd naar uw ervaringen met onze praktijk en onze logopedisten! Daarom nemen we deel aan een onderzoek dat uw ervaring bevraagt.
Dit onderzoek wordt door een onafhankelijk bureau uitgevoerd: Qualizorg. Deelname aan dit onderzoek is vrijwillig en volledig anoniem.
Wij stellen het op prijs als u hieraan meedoet, zodat onze praktijk kwaliteit kan blijven waarborgen en we onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Gemiddelde waardering: een 9,0
In het afgelopen jaar is de enquête 70 keer ingevuld, en scoort onze praktijk een gemiddeld cijfer van 9,0 (juli 2022). Een prachtige waardering, waar we erg trots op zijn. Graag delen we enkele opmerkingen en complimenten die cliënten hebben genoemd:
- “De logopedist nam ons gelijk serieus. Ze heeft de behandeling goed aangepakt. Ze weet onze zoon op de juiste manier te stimuleren, zodat hij het leuk vindt om deel te nemen aan de behandelingen.”
- “Sociaal, begripvol, geduldig, altijd vrolijk, geeft de ruimte aan het kind die hij nodig heeft, geïnteresseerd.”
- “De communicatie met school over de logopedie is echt top, ook hoe ze ons als ouders hierbij betrekt.”
- “Is heel vriendelijk. Heeft goed geluisterd naar mijn problemen en uitstekende zorg/nekmassage gegeven; heeft goed geholpen!”
- “De klachten die ik had waren heel erg. Na de behandeling waren deze voor 99% verdwenen. Met de handvatten die ik heb gekregen, kan ik blijven werken naar een herstel van 100%. Ben heel erg blij met de behandeling die ik gekregen heb.”
- “Erg goed met kinderen. Makkelijk te begrijpen uitleg en meedenken hoe thuis oefeningen in te zetten voor het gewenste resultaat.”
- “Ze weet wat ze doet! Geeft goede uitleg, is gepassioneerd in haar vakgebied. Ze is zeer begaan en enthousiast. Ik heb veel aan haar behandeling en tips gehad.”