• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
  • Home
  • Kinderen
    • Waarom logopedie
    • Ouderbetrokkenheid
    • Afspraak, onderzoek en behandeling
    • Resultaat
  • Volwassenen
    • Waarom logopedie
    • Afspraak, onderzoek en behandeling
    • Logopedie na corona
    • Manuele larynx facilitatie
    • Taalstoornissen bij volwassenen
    • Resultaat
  • Specialisaties
    • Communicatietherapie bij jonge kinderen
    • Preverbale logopedie
    • Eet- en drinkproblemen bij jonge kinderen
    • OMFT en afwijkend mondgedrag kinderen
    • PROMPT
    • Stemproblemen
  • Ons team
    • Ons team
      • Christel Kuijsters
      • Fenneke van den Heuvel
      • Titia Bouman
      • Meggy van Raak
      • Administratief – Jony Verhoeven
      • Therapiehond Morris
    • Onze missie
  • Kosten logopedie
    • Betalingsvoorwaarden NVLF
  • Klachtenregeling & Meldcode Huiselijk Geweld en Kindermishandeling
  • Contact
  • Afspraak maken
  • Klantervaringen

Mijn Logopedist

Logopedie in Tilburg

Maak nu een afspraak
  • Home
  • Kinderen
    • Waarom logopedie
    • Eerste afspraak
    • OMFT en afwijkend mondgedrag kinderen
    • Taalstoornissen
    • Uitspraak
    • Meertalige kinderen
  • Volwassenen
    • Waarom logopedie
    • Eerste afspraak
    • Stemklachten
    • Manuele larynx facilitatie
    • Logopedie na corona
    • Logopedie na een beroerte
    • Taalstoornissen bij volwassenen
    • OMFT en afwijkend mondgedrag volwassenen
    • Uitspraak
  • Ons team
    • Christel Kuijsters
    • Fenneke van den Heuvel
    • Titia Bouman
    • Meggy van Raak
    • Astrid Croeze
    • Administratief – Jony Verhoeven
    • Therapiehond Morris
  • Kosten logopedie
  • Blog
  • Contact
  • Klantervaringen
jan 30

Blog Posted by Monique Fransen

Enquête

januari 2018 | Hoe (goed) doen we het nu eigenlijk?

We kunnen er tegenwoordig niet meer omheen. We willen graag weten hoe we het doen. En dat doen we door de u vast wel bekende ‘enquête’. Overal waar je tegenwoordig komt, wordt er aan je gevraagd hoe je het vond, of je tevreden was en wat er verbeterd kan worden.

Soms word je er helemaal gek van. Je koopt een gum bij de kantoorboekhandel en je wordt middels een enquête gevraagd of de verkoper wel vriendelijk was en of je wel tevreden bent over je gum. Je bestelt een kopje koffie in de stationsrestauratie en er wordt naar je mailadres gevraagd zodat ze je een enquête kunnen sturen.

Herkenbaar?

En toch… als ik op zoek ga naar een leuk restaurant om te eten lees ik wel eerst even de recensies. Bij veel negatieve recensies twijfel ik nog even. Als ik een hotel wil boeken en ze scoren slechts een 6je zoek ik nog even verder.

Doet u dat ook als u een logopedist zoekt?

Wij merken zelf dat veel klanten bij ons komen omdat ze via via gehoord hebben dat het bij ons prima is. Ook vinden veel mensen ons via onze website of zoeken ze gewoon de dichtstbijzijnde logopedist.

Toch kun je ook bij ons lezen hoe we het doen. Al meer dan twee jaar neemt Qualizorg voor ons de enquêtes af bij onze cliënten. Daarvoor deden we dit zelf ook al via The Feedback company.

Hoe werkt het?

Na iedere behandeling die wij afsluiten, wordt er automatisch een enquête verstuurd door Qualizorg aan onze cliënt. Deze enquête wordt naar iedereen verstuurd die hiervoor toestemming heeft gegeven. In die enquête worden u verschillende vragen gesteld over de behandeling, de praktijk en de logopedist. En of u tevreden was natuurlijk. Op onze website staat steeds ons actuele cijfer.

Zorgverzekering

Verschillende zorgverzekeraars stellen verplicht dat wij meedoen aan deze manier van enquêteren. Als we hier dan aan meedoen krijgen we per behandeling een paar centen meer van de verzekeraar. Tja, zo werkt het nu eenmaal

Uitkomst

Afgelopen jaar werden wij met een 9 beoordeeld. Een heel mooi cijfer vonden wij. De lat ligt dus hoog, want dat willen we dit jaar natuurlijk weer. Na het afsluiten van de behandelperiode sturen wij u dus ook een enquête toe; laat u ons ook weten hoe tevreden u bent?

sidebar

Mijn Logopedist – Reeshof

Ketelhavenplein 233 E
5045 NE Tilburg
info@mijn-logopedist.nl

Mijn Logopedist – Tilburg Noord

Beethovenlaan 336 A
5011 LN Tilburg
info@mijn-logopedist.nl

Social Media

Facebook
© Copyright 2025 | Mijn Logopedist - Tilburg

Logopedie voor kinderen en volwassenen in Tilburg

Wij pakken elk probleem aan op gebied van taal, spraak, eten en drinken, stem en mondmotoriek. Bij ons kunnen zowel kinderen als ook volwassenen terecht. Kom eens bij ons kijken, en zie zelf hoe leuk logopedie kan zijn!

Privacyreglement